fredag 15. januar 2010

Nytt år, og på vei til ett sprekere liv ;)

Ihvertfall føles det litt slikt ut akkurat nå, hehe!
Jeg har allerede fått trent 2 ganger denne uken, og i morgen formiddag skal jeg avgårde igjen, på SatsFlow (flyt & pilates). Falt jo heelt ut av alt som het trening her før jul... Tror ikke jeg hadde trent siden november, ettersom desember måned var rimelig hektisk med omgangssyke som varte og rakk (ihvertfall for Mathias sin del!), pluss endel forberedelser til jul. Og så kom jo denne sprengkulda, og da følte jeg ihvertfall ikke for å karre meg ut av sofaen om kveldene når ungene endelig hadde sovna.

Men nå denne uka har jeg altså vært flink. 3 treninger iløpet av en uke er ikke værst til meg å være! *klappersegselvpåskulderen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar