søndag 22. november 2009

Jentetur til Krakow! :)

Idag har jeg akkurat kommet hjem fra jentetur til Krakow i Polen! 9 jenter ute på tur, lett blanding av kjente og ukjente, småbarnsmødre som single ;)

Dro torsdags morgen, og har hatt en skikkelig langweekend med shopping, sightseeing, god mat og godt selskap!

Bodde på hotell Alexander, like i nærheten av Main Square og en kort spasertur unna shoppingsenteret Galeria Krakowska med sine 270 butikker. Travet noen kilometer inne på det senteret tipper jeg, men vi har da også fått tid til både utflukt til Auschwitz - Birkenau, og salt gruvene i Krakow.

Vært rimelig hektiske dager, og vi har gjort noe HELE tiden føler jeg: opp tidlig om morgenene for utflukter, så lunsj ute, shopping, slappe av og ordne seg på hotellet ett par timers tid, før vi endelig fikk somlet oss ut og funnet ett sted å spise for kvelden.

Imidlertid godt å komme hjem til familien sin igjen og da. Litt annerledes er det jo såklart å være på tur med andre enn de man vanligvis er på tur med, men også gøy med att avbrekk fra hverdagslivet! :)

Mia har vært på besøk hos ei venninne, og Marius har sovet over hos sin bestevenn Ruben mens mor har vært på ferie, og huset står fremdeles... til tross for mors fraværendehet ;P

Nå er det straks natta, og det skal igrunn bli godt å sove i sin egen seng igjen. Men hatt en superkoselig tur da! Takk til alle som var med! Sitter å tenker/drømmer om en aldri så liten 5 års bryllupsreise til London for meg og min kjære mann, jeg da. Vi har vel knapt hatt en HEL helg totalt uten barn de siste årene ihvertfall, og jeg begynner å kjenne på at det hadde vært deilig å kunne pleie vårt forhold også, en langhelg uten barn. Så spørs det om noen kan passe våre tre skjønne små imens da? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar